Informacje dotyczące wysyłki i dostawy towarów w sklepie internetowym MojeESPRESSO.pl

Wysyłki towarów są realizowane tylko w dni robocze.
Po zaksięgowaniu środków na konto Sprzedawcy, paczka jest wysyłana w ciągu 24 godzin,
przy założeniu, że są to dni robocze.
Czas 24 godzin do wysyłki nie jest liczony w przypadku weekendów i świąt.
Po wysłaniu towaru, dostawa zajmuje od 1 do 3 dni roboczych, jednak staramy się,
aby czas oczekiwania na paczkę był jak najkrótszy.


UWAGA: Odbiór osobisty możliwy jedynie po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą dnia i godziny odbioru.
Kontakt: 570 071 943 lub kontakt(at)mojeespresso.pl

W przypadku wybrania opcji 'paczkomaty InPost za pobraniem' wysyłka jest przygotowana w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (dotyczy dni roboczych).

Koszty dostawy:

Sposób dostawywartość zamówienia opłata
Paczkomaty InPost - przedpłata
0 - 249,99 zł9zł
powyżej 250 zł0zł
Paczkomaty InPost za pobraniem
0 - 299,99 zł12zł
powyżej 300 zł0zł
Kurier (DHL lub UPC) - przedpłata
0 - 299,99 zł18zł
powyżej 300 zł0zł
Kurier (DHL lub UPC) - za pobraniem
0 - 349,99 zł23zł
powyżej 350 zł0zł
Odbiór w Paczkomacie na
ul. Droszyńskiego 28 w Gdańsku - przedpłata
0 - 249,99 zł4zł
powyżej 250 zł0zł
Odbiór osobisty w siedzibie firmy po uprzednim umówieniu się ze Sprzedawcą0zł
Copyright © 2017 Moje ESPRESSO - Kawa do kawiarki, herbata, akcesoria

Design by Stronny